لوگو افق رادیس
لوگو افق رادیس

۶ راه برای مهاجرت به آمریکا

عناوین این مطلب

اگر وقت کافی برای مطالعه مقاله ندارید، مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در خدمت شما هستند
۶ راه برای مهاجرت به آمریکا
۶ راه برای مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا – رغبت بسیاری از افراد برای مهاجرت به ایالات متحده، به دلیل سطح کیفیت زندگی و امکاناتی که در این کشور وجود دارد، بیشتر می‌شود. روش‌های متعددی برای مهاجرت دائم به آمریکا وجود دارد که افراد بسته به شرایط و موقعیت خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله، به بررسی تمام این روش‌های مهاجرت دائم به آمریکا پرداخته خواهد شد. برای مشاوره‌های تخصصی، می‌توانید با کارشناسان تیم افق رادیس تماس بگیرید.

هر فردی اهداف و خواسته‌های متفاوتی در مهاجرت دارد. اما عموماً هدف اصلی این مهاجران بهبود شرایط و اوضاع زندگی خود است، چه این بهبود به معنای تحصیل، کار یا ازدواج در کشوری دیگر باشد. آمریکا به دلیل وضعیت بسیار مناسب در بسیاری از جنبه‌های زندگی، جذابیت زیادی برای مهاجران دارد. از جمله دلایل مهاجرت به آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل مهاجرت به آمریکا

1- پیشرفت علمی و تحصیلی

آمریکا نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر پیشرفت‌های علمی بیشتری دارد. در این کشور، سیستم آموزشی مدرن و به‌روز و دانشگاه‌های معتبر زیادی وجود دارد که سطح آموزشی آن‌ها بسیار مناسب و مطلوب است.

2- کیفیت زندگی

یکی از دلایل اصلی مهاجرت به آمریکا، افزایش سطح کیفیت زندگی است. زندگی در این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر دارای استاندارد بسیار بالاتری است.

3- کار و سرمایه‌گذاری

با توجه به اینکه ایالات متحده یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را دارد، سرمایه‌گذاری در این کشور به صورت قابل توجهی سودآور است. همچنین نرخ اشتغال در این کشور مناسب بوده و درآمد حاصل از کار به راحتی مخارج زندگی را تأمین می‌کند. به همین دلیل، افراد زیادی در سراسر جهان به مهاجرت و سکونت در آمریکا تمایل دارند.

معنی اقامت دائم در ایالات متحده چیست؟

آمریکا به عنوان یکی از کشورهای پذیرنده مهاجران در جهان، شرایط مساعدی برای مهاجران فراهم می‌کند. به همین دلیل، افرادی از کشورها و نژادهای مختلف برای زندگی در آمریکا به مهاجرت مشتاق هستند. برای اینکه یک فرد بتواند برای همیشه در آمریکا زندگی کند، باید به صورت قانونی اقدامات مهاجرتی دائمی انجام دهد. ابتدا باید گرین کارت را دریافت کرده و سپس برای دریافت تابعیت این کشور تلاش کند. در نهایت، فرد مهاجر می‌تواند به صورت قانونی و بدون مشکل در آمریکا زندگی کند.

۶ راه برای مهاجرت به آمریکا

برای مهاجرت به آمریکا، روش‌های مختلفی وجود دارد که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در این قسمت به تعدادی از بهترین روش‌های مهاجرت دائم به آمریکا برای اقامت دائم در این کشور می‌پردازیم. این روش‌ها واقعیتاً راه‌های مستقیم یا غیرمستقیم برای اقامت دائم در آمریکا هستند. بنابراین، لطفاً با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه از طریق افق رادیس را دریافت کنید.” ویزای استارت آپ آمریکا

۱- مهاجرت به آمریکا از طریق کار

این روش مهاجرت به آمریکا توسط افراد بسیاری در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. چرا که آمریکا از نظر اقتصادی و در نتیجه اشتغال، در سطح بسیار مناسبی در جهان قرار دارد. ویزاهای کار در آمریکا گزینه‌های متنوعی دارند، بنابراین باید نوع مناسبی را انتخاب کنید. ویزای EB1، EB2، ویزای سرمایه‌گذاری و ویزای نخبگان تنها بخشی از ویزاهای کاری در آمریکا هستند. برای انتخاب بهترین ویزای کاری جهت مهاجرت دائم به آمریکا با کارشناسان افق رادیس تماس بگیرید.

۲- مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

در آمریکا، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر و معروفی وجود دارند. با تحصیل در آمریکا، فرصت پیدا کردن کار و دریافت اقامت دائم در این کشور به شما ارائه می‌شود. بسیاری از مهاجرانی که در آمریکا تحصیل می‌کنند، به راحتی کار پیدا می‌کنند و در این کشور ماندگار می‌شوند. مهاجرت تحصیلی به آمریکا روند خاص و مستقل خود را دارد، بنابراین بهتر است با کمک تیم‌های مهاجرتی حرفه‌ای اقدام کنید.

برای دریافت خدمات، با ما در ارتباط باشید
ساعت پاسخگویی روز‌های کاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
تنها با پر کردن فرم زیر برای شما

کارشناسان حرفه ای ما با شما تماس خواهند گرفت و از ایده تا پایان راه با شما هستند

کارشناسان حرفه ای ما با شما تماس خواهند گرفت و از ایده تا پایان راه با شما هستند

۳- مهاجرت از طریق ازدواج

ازدواج ممکن است یکی از راحت‌ترین راه‌های مهاجرت دائم به هر کشوری باشد، و این موضوع در آمریکا نیز صدق می‌کند. از طریق ازدواج، افراد می‌توانند اقامت دائم در این کشور را دریافت کنند. یکی از مزایای این روش، این است که فرد می‌تواند فرزندان خود زیر ۲۱ سال را همراه با خود به آمریکا بیاورد. البته برای اثبات اعتبار ازدواج، شرایط خاصی وجود دارد، اما اگر با یک شهروند آمریکایی ازدواج کنید، می‌توانید به سادگی مهاجرت دائم به آمریکا را داشته باشید.

۴- مهاجرت از طریق لاتاری

این روش برای متقاضیانی که دارای شانس خوبی هستند، بسیار مناسب است. هر سال، میلیون‌ها نفر برای لاتاری آمریکا ثبت‌نام می‌کنند. یکی از مزایای این روش، عدم نیاز به مدرک تحصیلی و زبان است. آمریکا به دلیل حفظ تنوع نژادی، هر سال قرعه‌کشی برای ملیت‌های مختلف انجام می‌دهد. ثبت نام در لاتاری آمریکا کاملا رایگان است، اما باید از نظر مالی آمادگی لازم برای سفر و زندگی در آمریکا را داشته باشید.

۵- مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

دولت آمریکا از کسانی که تصمیم به سرمایه‌گذاری در این کشور دارند، حمایت زیادی می‌کند، زیرا این امر به توسعه اقتصاد این کشور کمک زیادی می‌کند. ویزاهای خاصی برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر گرفته شده که با سرمایه‌گذاری در آمریکا، اعطا می‌شوند. برای مهاجرت دائم به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری، باید مبالغ معینی را که دولت این کشور تعیین کرده، سرمایه‌گذاری کنید.

۶- مهاجرت از طریق پناهندگی

پناهندگی هم یکی از روش‌های مهاجرت به آمریکا است. اما مهاجرت از طریق پناهندگی در تمام کشورهای جهان با چالش‌های زیادی همراه است. فرد باید شرایط پناهندگی را در آمریکا داشته باشد، در غیر این صورت درخواست وی برای پناهندگی در این کشور ممکن است رد شود. همچنین برخی از موارد پناهندگی اعم از پناهندگی سیاسی و مذهبی، بیشترین شانس برای پذیرش را دارند. در نهایت، بهتر است روشی که با توانایی و شرایط فرد سازگار است، برای مهاجرت به آمریکا انتخاب شود.