لوگو افق رادیس
لوگو افق رادیس

ویزای استارت آپ سوئیس

عناوین این مطلب

اگر وقت کافی برای مطالعه مقاله ندارید، مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در خدمت شما هستند
ویزای استارت آپ سوئیس

راه اندازی استارت آپ سوئیس

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویزای استارتاپ سوئیس، به عنوان یک روش مطمئن و کاربردی برای اخذ اقامت دائم این کشور معرفی می شود، بپردازیم.
مهاجرت از طریق ویزا استارتاپ سوئیس از بهترین و مهم ترین روش هایی است که اداره مهاجرت این کشور جهت برای صاحبان استارتاپ ها و حمایت از طرح های نوآورانه در آن تعیین کرده است.
برای اینکه بدانید ویزا استارتاپ سوئیس چه ویژگی هایی دارد، برای اخذ آن باید چه شرایطی داشت و مدارک مورد نیاز و هزینه ویزای راه اندازی استارتاپ سوئیس چه میزان است، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.
توجه کنید که برای کسب اطلاعات کامل درباره مهاجرت به این کشور از طریق راه اندازی استارت آپ یا سایر روش های مهاجرتی می توان از مشاوره کارشناسان این مرکز نیز بهره ببرید.

مهاجرت از طریق ویزا استارت آپ سوئیس

همان طور که پیش تر گفته شد برنامه راه اندازی استارتاپ سوئیس برای مهاجرت، یکی از بهترین روش های اخذ اقامت دائم در این کشور است.
در واقع ویزا از طریق راه اندازی استارتاپ سوئیس به معنای یک طرح استارتاپ نوپا است که عموما در حوزه تکنولوژی فعالیت می کند.
در طی چند سال اخیر، سازمان مهاجرت با هدف ترغیب بیشتر استارتاپ‌ها به مهاجرت به این کشور، روش مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ سوئیس را برای دریافت مطرح کرد تا دارندگان ایده‌ها و طرح‌های نو و کار آفرینان خلاق بتوانند با سرمایه گذاری خارجی در این کشور، بستر مهاجرت از طریق استارتاپ سوئیس را برای آن‌ها مهیا نمایند.

طراحی استارت آپ سوئیس

منظور از طراحی استارت آپ سوئیس یعنی راه اندازی یک کسب و کار پلن با کیفیت و نوین؛ با تمام اسناد پشتیبان و تمامی پیش بینی‌ها بر اساس مارکت ریسرچ‌های دقیق از جغرافیای آتی بیزنس و استارت آپ سوئیس.
معمولاً بهترین کار این است که حتی اگر خودتان توانایی نوشتن بیزینس پلن برای راه اندازی استارتاپ سوئیس را دارید، مسئولیت نگارش آن را به عهده شرکت‌های کاربلد در همان کشور واگذار کنید تا با اطمینان خاطر بیشتری این روند ادامه پیدا کند.

اخذ تاییدیه برای استارت آپ سوئیس

گرفتن تاییدیه های قانونی برای راه اندازی استارتاپ سوئیس بسیار حائز اهمیت است، کشورهای مختلف راهکارهای متنوعی برای درک این نکته که چقدر طرح و تیم شما می تواند واقعیت داشته باشد ارائه می‌دهند.
بسیار مهم است که یک سازمان و یا شرکت اقتصادی طرح استارتاپ سوئیس شما را تأیید نماید.
مابین کشورها تفاوتی وجود ندارد، در هر صورت سخت ترین بخش این مسیر همین موضوع است.
در حقیقت از آنجا که پس از دریافت تأییدیه استارتاپ سوئیس، باقی کارها دیگر آسان می‌شود، اصل کار پیش روی شما همین است.

توان مالی برای اخذ ویزا استارت آپ سوئیس

توان مالی در حد پوشش هزینه‌های اولیه برای راه اندازی استارت آپ سوئیس موضوع مهمی است که کشور پذیرنده باید مطمئن شوند که شما پس از اخذ ویزا استارت آپ سوئیس هزینه اولیه زندگی برای چند ماه اولیه را پس از ورود به این کشور خواهید داشت.
هرچند اگر قصد اقدام همزمان با خانواده خود برای ویزا استارت آپ سوئیس را داشته باشید این هزینه می‌تواند نسبتاً بالا رود.

برای دریافت خدمات، با ما در ارتباط باشید
ساعت پاسخگویی روز‌های کاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
تنها با پر کردن فرم زیر برای شما

کارشناسان حرفه ای ما با شما تماس خواهند گرفت و از ایده تا پایان راه با شما هستند

کارشناسان حرفه ای ما با شما تماس خواهند گرفت و از ایده تا پایان راه با شما هستند

مراحل دریافت استارت آپ سوئیس

همچنین توجه نمایید چنانچه قصد مهاجرت از طریق استارت آپ سوئیس توسط موسسه مهاجرتی را دارید، دیگر نیازی به وجود وکیل مهاجرتی ویزای استارت آپ یا وکیل استارت آپ سوئیس برای تکمیل این پروسه نیست؛
چرا که کارشناسان و وکلا حاضر در این مجموعه همه اطلاعات و مدارکی که جهت گرفتن اقامت و تکمیل پرونده از طریق راه اندازی استارت آپ سوئیس به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند و مشاوره تخصصی و حرفه‌ای در مورد برنامه ریزی بیزینس استارت آپ سوئیس را برای اخذ ویزا استارت آپ این کشور به بهترین صورت برای شما ارائه می‌نمایند.

  • آماده کردن یک ایده و طرحی خلاق و نو
  • ارائه ایده به مرجع مربوطه برای اخذ تاییدیه
  • گرفتن تاییدیه نهایی برای طرح
  • سپری کردن مراحل مربوط به اخذ ویزا و اقامت متقاضی

مدارک لازم برای اخذ استارت آپ سوئیس

مدارک زیر در خصوص برنامه مهاجرتی استارت آپ ویزا (ویزای استارتاپ کشورهای مختلف)، به صورت کلی عنوان شده، که در ادامه مطلب به جزئیات آن اشاره می‌کنیم.
(ارائه تمامی آن‌ها اجباری نیست).
ارائه مدارک دیگر، افزون بر مدارک زیر به نوع درخواست و شرایط متقاضی بستگی دارد.

  • مدرک شناسایی: ارائه مدارک شناسایی و هویتی سرپرست و کلیه اعضای خانواده
  • مدارک شغلی مانند سوابق شغلی، دانش علمی و مهارت های حرفه ای
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی
  • ارائه مدارک مالی و ملکی سرپرست و سایر افراد خانواده برای اثبات توانایی مالی
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی جهت درخواست ویزا

مزایای راه اندازی استارت آپ سوئیس

با توجه به مطالبی که ذکر کردیم، لازم است برای رسیدن به مزایای ویزای استارت آپ سوئیس ، اندک معایب ویزای استارت آپ را نیز بپذیریم.
در ادامه به مزیت‌های راه اندازی استارت آپ سوئیس اشاره می‌کنیم.
برای افرادی که تصمیم دارند به این کشور مهاجرت کنند و به سرعت اقامت دائم بگیرند، بهترین مسیر، ورود از طریق ویزا استارتاپ سوئیس است.
دیگر مزیت مهم این است که پس از راه اندازی استارت آپ سوئیس، اگر در ادامه فعالیت استارتاپ شکست بخورد اقامت دائم آن ها لغو نمی‌شود.
همچنین افرادی که قصد دارند با خانواده خود مهاجرت کنند، می‌توانند از طریق کانال استارت آپ سوئیس همه اعضای خانواده خود اقامت بگیرند.
علاوه بر این، برای افرادی که تسلط کامل بر دانش زبان ندارند نیز امکان مهاجرت به این کشور وجود دارد.

چرا مهاجرت از طریق استارت آپ سوئیس

ویزای استارت آپ سوئیس نسبت به روش‌های ویزا کاری و ویزا تحصیلی روش پرهزینه‌تری است، اما به دلیل داشتن مزایای بی شماری مانند دریافت اقامت دائم برای کل خانواده، پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید با کمترین ریسک به همراه خانواده مهاجرت کنید و از همان ابتدای ورود از طریق راه ندازی استارت آپ سوئیس، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.
برای مهاجرت به این کشور از طریق استارت آپ، نگران ارائه بیزینس پلن و سایر مدارک و شرایط مورد نیاز نباشید.
کافی است کلیه فرایند راه اندازی استارتاپ سوئیس و مهاجرت به این کشور را به افق رادیسد بسپارید. مشاوران مهاجرتی باتجربه و کاربلد ما در تمام مراحل شما را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات متداول

مدت زمان لازم برای اخذ ویزا استارت آپ سوئیس بنا بر نوع استارت آپ و میزان سرمایه از 3 الی 9 ماه متغییر است

بله، هم اکنون کلیه خدمات اخذ ویزا و مهاجرت از طریق استارت آپ سوئیس در این مرکز به متقاضیان ارائه میشود

حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی استارت آپ سوئیس با توجه به نوع استارت آپ و ابعاد آن از 10 الی 30 هزار دلار متغییر بوده